Ik heb ruime FMCG ervaring opgedaan in zowel binnen- als buitenland binnen diverse kanalen: Retail, Non Food Retail, Drug en Petrol. Hierdoor heb ik een groot aanpassingsvermogen en kan snel in verschillende rollen en omgevingen functioneren.

Het zwaartepunt van mijn ervaring ligt aan fabrikanten-zijde van zowel A-merk als PL-fabrikanten.

Mijn ervaring bestaat onder andere uit het ontwikkelen van categorie visies, het vertalen van groeikansen in concrete categorieplannen,

het analyseren en adviseren op het gebied van totale categorieën, assortiment, schap en kanaal. Het optuigen van shopperonderzoek

en de interpretatie van de resultaten, het bouwen van introductieverhalen. Ik heb ervaring met databronnen GfK, Nielsen, IRI  en Space Management.

Ik kan u helpen:

op project basis

Wanneer u er met uw team maar niet aan toe komt om bijvoorbeeld die categorievisie te ontwikkelen, die haalbaarheidsstudie te doen of dat shopperonderzoek op poten te zetten. Ook wanneer u met uw team wilt brainstormen over de juiste invulling van visie, groeiplan, de volgende stap in professionalisering van uw Trade Marketing afdeling etc.
Er zal sprake zijn van een afgebakend project

>

>

met een tijdelijke interim oplossing

Indien er in uw team tijdelijk behoefte is aan extra capaciteit op het vlak van category management op dagdagelijkse basis.
Ik zal meedraaien en mijn waarde toevoegen in de dagelijkse business.

 

>

>

Heeft u tijdelijk behoefte aan een bekwame Trade Marketing professional die snel up & running is?

Een sparringpartner die u van frisse Trade Marketing- en Business inzichten kan voorzien?

Bel: 06 – 144 33 622 of mail: linda@commandeuradvies.nl